Oldalak


Rólam

Visegrád, Pest, Hungary
Feleség, 3 kisgyerek édesanyja. Nagyon szeretek sütni-főzni apa és a gyerekek örömére, olvasni, keresztrejtvényt fejteni, apával focit és Forma-1-et nézni.

Rendszeres olvasók

2010. július 14., szerda

"Kórházi menü"

A cím egy kicsit megtévesztő, mert csak egy ételről van szó, de az igaz, hogy kórházi.
A MÁV kórházban, a harmadik gyermekem születésekor nagyon meglepődtem az egyik nap, amikor leültem az ebédlőben az asztalhoz. Sonkával-őszibarackkal-sajttal sült karajt kaptunk krumplipürével. Huu, mondtam magamban, remélem ez olyan finom, mint, amilyennek látszik. És az volt! Nagyon finom!!
Amikor hazajöttünk a babával, férjemnek rögtön elújságoltam, hogy valami új kajcival fogom meglepni, amit a kórházban "szolgáltak fel". Gondolom nem kell leírnom, hogy milyen arcot vágott. 

A fincsi "kórházi menüt" én így csináltam: 

Fogtam a karajszeleteket kiklopfoltam, megsóztam és megborsoztam. Picit elősütöttem őket úgy, hogy megkapattam mindkét oldalukat. Aztán fogtam egy sütőtálat kiolajoztam azzal az olajjal, amiben a karajok elősültek.Belehelyeztem a husikat a tálba. Minden hússzeletre tettem egy fél szelet konzerv őszibarackot (ha nagy volt a hús, akkor akár két fél szeletet is), és arra egy szelet gépsonkát. A legtetejét pedig megszórtam reszelt sajttal. 
Enyhén előmelegített sütőbe tettem és a sajt megpirulásáig sütöttem.
Mellé pedig sült krumplit sütöttem, mert az a kedvencünk.

Ezt az ételt azért szeretem készíteni, mert relatíve gyorsan megvan és finom is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 
 

Diseñado por: Compartidísimo
Scrapping elementos: Deliciouscraps©