Oldalak


Rólam

Visegrád, Pest, Hungary
Feleség, 3 kisgyerek édesanyja. Nagyon szeretek sütni-főzni apa és a gyerekek örömére, olvasni, keresztrejtvényt fejteni, apával focit és Forma-1-et nézni.

Rendszeres olvasók

2010. július 14., szerda

Tortilla chips ostyasütőben sütve

Nemrégiben, mint azt már korábban írtam, sikerült vennem egy ostyasütőt. És arra gondoltam, hogy miért is ne lehetne benne hamis tortilla chipset sütni. Volt egy tortillalap-receptem és úgy gondoltam, hogy csinálok belőle chipset. 
A recept a következő:
  • 25 dkg liszt
  • 3 ek. zsiradék (margarin vagy zsír) Én zsírral próbáltam ki. 
  • 1 kk. só
A hozzávalókat elmorzsoltam, majd kettéválasztottam és az egyik felébe tettem egy kis piros paprikát is.
Utána hozzáöntögettem, annyi vizet külön-külön mind a kettőhöz, amiből aztán egy-egy gombócot tudtam gyúrni.
A két gombócot 1 órán át állni hagytam hideg helyen. Na, jó, azért nem volt olyan hideg a konyhában. Utána kis golyókat formáztam és egyenként megsütöttem őket az ostyasütőben. 
Tulajdonképpen azért is jutott eszembe ez a chips-sütés, mert kencéket, mártogatókat csináltam és gondoltam ez pont jó lesz hozzá. A mártogatók, krémek, kencék receptjét itt találod.

A tortilla chipseim pedig így sikerültek: (Ne tévesszen meg senkit, ezek nem sajtos tallérok.)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

 
 

Diseñado por: Compartidísimo
Scrapping elementos: Deliciouscraps©